Gott nytt ar


I´M BACK :)

Japp, nu ar jag tillbaka och hoppas att det ar bra med alla och att ni har det lika gott som jag har det :)
Jag och Veronica sprang som tok hit for att kunna se 12 slaget live i Swden (svt.se). Kul att se men konstigt kandes det nar vi kollade ut har och sag hur jalka ljust/varmt det ar har och morkt/kallt det ar i sverige. Jag hoppas att ni har haft ett bra ar och att ar 2010 blir battre :)

Gott nytt ar pa er

NU ar det dax for mig att ge mig av och borja fixa mig till ny aret. Vi har nagra timmar pa och for att det ska blir 2010 och nervos infor kvallen ar jag eftersom mina fastrar ska kommafor som jag inte har traffat an. Men det ska nog ga bra :)

Un beso grande a mi mami y hermanas/primas, que lo pasen super y no vemos el proximo año :P


Later bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0