Hablas Español?




Veronicas kalas var helt okej. En kille fragade mig om jag pratade spanska, han sa alltsa: HABLAS ESPAÑOL?
Dar stod jag och kollade pa honom som om jag inte forstod vad han sa men sen skrattade jag bara. Sen sa jag att jag kunde prata spanska och han bara skattade :)

Kul att de flesta tror att man bara pratar svenska bara for att man bor i sverige.. Hahaha. vf tror dom det?

Men iaf idag ar det tisdag och gud sa fint vader det ar idag. Sjukt varmt ar det ju oxa, hela 33 grader :)
Imorn ska vi iaf till Viña och det kanske blir lite cheer dar, vem vet vi far se. Nu ska jag iaf till stan och fixa haret och Melli, jag kanske gar fran rott till blondt. Hahahah. Nej da, ska bara fixa peruken sa jag far samma farg i hela haret :)

Later







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0