Vamos a la playa


Idag ar det en ny dag och vi hoppas pa att det ska bli lika fint och varmt som igar. For er som inte vet sa ar det lite kallare har i Viña ibland och det blaser jakligt mkt speciellt nar man borjar narma sig stranden. Ska inte klaga for snart ska jag tillbaka till Santiago dar det ar sjukt varmt och vindstill men det ar nice det med :)


Igar nar vi tog en lang promenad och det gick sjukt bra for vi gick inte vilsna denna gang. Bra va :P

Nu maste jag dra for kossan vantar pa mig, vi ska till la playa nu. Maste passa pa att sola nar man har nara till stranden, kanner mig sa jakla blek och langtar tills jag far ta bort de har jakla gipset. Men snart sa.. :)

 
Peace





Kommentarer
Postat av: Melissa

Update por favor! :-)

2009-12-24 @ 01:59:55
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0