Det blev inte av.


Nu är jag hemma och inte där jag trodde att jag skulle ha varit, vilket var USA. Vaknade för en stund och jag hade verkligen hoppats på att detta skulle vara en mardröm men så är det inte. Tyvärr. Att vi krigade så som vi gjorde från dag 1(i onsdags) till dag 2(torsdags)har nog någon aldrig gjort.

I onsdags morse när vi väl var påväg in till Arlanda hoppades vi verkligen på att vårat flyg inte skulle vara inställt. När vi hade kommit halvvägs så fick K ett sms om att vårat flyg hade blivit inställt. KUL, verkligen. Det var inte det vi ville höra men så var det med den saken. Istället för att vända om så åkte vi in iaf och mötte resten av laget. Där började det hela. Vi kunde inte ge upp utan började kriga som bara den för att få tag på biljetter som kunde ta oss till Orlando. Att försöka byta bolag gick inte alls så bra, SAS hade ett tomt flyg(rätt mig om jag har fel)men dom ville ha 26(fucking)000kr st för en enkelt biljett. ÄR DETTA ETT SKÄMT ELLER? NEJ, det var inget skämt.

Natten mellan onsdag och torsdag övernattade vi på Arlanda. Under kvällen/natten försökte vi gång på gång men lyckades inte. Alla gick och la sig medans jag var vaken hela natten. Kunde verkligen inte somna, jag var för stressad. Kl 3 var vi(laget)uppe och hoppades på att de skulle gå bättre. Vi var först i kön och fick våra stand by biljetter men när vi väl var i gaten så gick det inge bra. Is this fucking over?

När jag väl kom hem den dagen så fick man ett sms, vi hade fixat nya biljetter men avbokades senare under dagen. Why o why? Mitt hjärta är krossat ännu en gång. Vi gav aldrig upp och vi som lag gjorde verkligen allt vi kunde ♥
Vad var det som hände igentligen? Laget som skulle representera Sverigen i VM kom aldrig fram till USA, vi kom inte längre än till Arn. WTF. HELVETES JÄVLA FITTA SÄGER JAG BARA(ursäkta ordspråket men kunde inte hålla mig).

My heart is fucking broken right now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0