Fredagsmys


Äntligen fredag men fan va dagen har gott fort. Började dagen med att fasta fram till kvällen. Mådde lite dåligt igår kväll och idag men efter träningen så kände jag att jag var tvungen att få in mig något att äta. Ost/skink macka och te. Det som oroar mig mest just nu är att jag fick i mig rätt så mycket ost, vilket inte kanske var en sån bra ide men men... Nu efter att ha suttit framför datorn och lyssnat igenom olika cheer mix så tar jag en paus nu och fortsätter mixa imorgon istället. Nu blir det en sen fredagsmys med kladdkaka och filmen Step Brothers, känner att det var ett tag sen jag såg den sist och nu är det dax igen :)




Kommentarer
Postat av: Janina

yo tambien hice kladdkaka :D

2010-04-10 @ 03:39:42
URL: http://jcontreras.blogg.se/
Postat av: Nilda

La diferencia es que yo no hice kladdkakan utan estaba echa y lista para comercela. Jag bakar ju inte, det vet ju du syrran :)

2010-04-10 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0