I'm still here


Nu är vi inne på dag 4 om inte 5. Tittar runt omkring mig just nu och är där jag inte borde vara vilket är hemma i Sverige. DAMN IT. Hajjar ni att vi inte kom iväg och det här suger verkligen, BLÄÄ. HUr jävla nice hade det inte varit att va i staterna nu och bara njuta av solen, människorna och tävlingen. Men icke. Imorgon måste jag ringa till jobbet och meddela att USA resan blev inställt och att jag är FUCKING HEMMA. Pls kill me.

Men men.. här om dagen var jag/vi på restaurang och åt god mat. Det behövdes verkligen känner jag, att bara göra något roligt och tänka på annat och att bara umgås med de bästa. Hur jäkla mycket åt jag igentligen? Sushi är ju så gott så jag skyller på det. HAHA. Senare blev det nattbio och gissa vilken film det blev. En galen natt :) Har nog inte sett en sån rolig film på typ länge, man skrattade verkligen igenom hela filmen. SÅ sjukt bra :) You just have to see it..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0