S-tälje


Nästa S-tälje Centrum..

Åkte direkt hit efter träningen och det var så jävla typiskt att tåg jäveln skulle vara försenat då. Så ja, jag missade bussen som skulle ta mig till Hovsjö. Kul, verkligen jätte roligt. Nästa buss skulle alltså komma runt 23.01 och då gjorde jag det jag alltid brukade göra de gångerna jag missade bussen när jag bodde här.. Jo jag promenarade hela vägen hem till min kära mami. Hade glömt bort hur jobbig den här vägen upp hit var men jag gjorde det valet att gå hela vägen så då var det bara att bita ihop :)

Att vara ifrån min familj är fan jobbigt ibland. Jag träffar syrrans barn och systrarna/mami väldigt sällan nu förtiden och allt är för att jag inte har tid. Jag har alltså inte mycket fritid alls om man säger så, för om det inte är jobb så är det träning om det inte är det så är det annat. Det gör det lite extra jobbigt att dom bor så jävla långt bort, hade dom bara bott lite närmre så hade jag nog varit och hälsa på lite oftare. Men just nu är det inte så. Sorry, men så är det.
Nu när jag ändå är här funderar jag på om jag ska följa med min lil sis till skolan imorn och se hur det går för henne.. Men måste nog fråga henne och få ett OK. För vem vet, hon kanske tycker det är pinsamt att ta med store syrran till skolan liksom. Eller nåt.. Hahah.

Nog om det.. Idag har jag varit utan min mobil vilken var hur jäkla skönt som helst. Borde nog göra det fler gånger, men vi får se ;)
Nu ska jag försöka sova lite innan det är dax att gå upp och göra sig i ordning till skolan(Jennifers skola). Vi får se vad jag får för svar när jag frågar henne imorgon bitti om jag får följa med eller inte :)

Buenas noche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0