När blev hon fotbolls nörd :)


Idag var jag inne och kollade syrrans blogg. Min fråga är ifall hon har blivit värsta fotbolls nörden? För går man in i hennes rum så finns det Barca grejer all over the place. När fan hände detta? Ok att morsan var fotbolls nörd när jag var barn, minns att hon knappt kunde hålla sig borta så fort hon såg en boll. Nej men tror t.o.m att hon gjorde illa knät när hon spelade fotboll med några kompis. Än idag så har hon svårt att låt bli bollen när hon ser grabbarna(barnbarnen)bolla lite med bollen. Har nog sett någon gång att hon försökt ta bollen ifrån dom HAHA, nej ra det har hon inte gjort. Syrran is a big Barca fan och tror att hon har Barca på luren också. OMG. Tror t.o.m att Messi är hennes favvo ;)
Rätta mig om jag har fel J, hahaha.

De här la hon upp på sin blogg..




Kommentarer
Postat av: Janina

HAHA, men jag har ju alltid tyckt om dom :) jag har inte heller blivit väärsta nörden :o

och nej du har inte fel, Messi är min favorit;)

2010-04-09 @ 22:53:51
URL: http://jcontreras.blogg.se/
Postat av: Nilda

De e bra för då har vi en(eller två)fotbolls nördar och en cheer nörd i familjen. De andra 3 har jag ingen aning om vad för sorts nördar dom är. Eller jo fan, ni är ju mina FANS :)



Du borde ha en bild på mig hängandes inne på ditt rum :) HAHA

2010-04-10 @ 00:51:59
Postat av: Janina

HAHA jag har en bild på dej, men väldigt liten e den o den sitter på dörren ;)

men ja tror nog bara dom minsta e dina fans ;)

2010-04-10 @ 01:19:25
URL: http://jcontreras.blogg.se/
Postat av: Janina

förresten, kärlek till videon :D

2010-04-10 @ 01:20:48
URL: http://jcontreras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0