Från soja mjölk till ris mjölk


Nu börjar det närma sig, idag är det bara 12 dagar kvar tills vi åker. Jippi :)

Har varit vaken sen 5.00 och inte fan kan jag somna om, mår blä och behöver verkligen vila mig nu men det verkar ju inte bli så. Jag borde kanske ta och fixa lite te innan jag somnar ingen, vilket jag hoppas händer snart :)

Föresten, är det någon annan som har smakat på rismjölk? Jag har druckit soja mjölk i några år nu vilket inte alls är så gott men det går att ha i kaffe/te och så men inte att man kan dricka det bara så där. Men nu har jag äntligen hittat RISMJÖLKEN, trodde inte alls att den var så god men där hade jag fel. Go Green, risdryck är fan som mini mjölken och det gillar jag.
När det gäller go green mjölk så väljer jag risdryck, så bort med soja och in me ris mjölken :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0