Vart tog våren vägen?


Kul att vakna upp och tro att det är super duper fint väder som det var igår. MEN ICKE. Jag vaknade runt 13 tiden, drog upp persiennerna och tittade ut. Där stod jag och hade hoppats på fint väder men inte fan var de det. Vart kom snön ifrån under jag. Någon som kan svara på det? Jag vägrar ju ha på min vinter jacka nu alltså, BANGAR rakt av. Hoppas på fint väder imorgon :)
Nå väl, sen vart det dax att hoppa in i duschen och börja fixa sig och röra sig mot Bromma. När jag väl kom fram var det dax att fixa lite käk och där satt jag o tittade på medans min vän lagade maten, senare så fick man efterrätt också. Kan ni gissa va de blev ;)
Jo, mint kladdkaka med tofu glass(eller var havre glass?). Jätte gott var det iallafall. Så tack för middan och efterrätten, de var super gott.

Jag hade tänkt kolla lite på AI nu men hinner nog inte med det idag. Blev nyss påmind om att jag fortfarande ligger några avsnitt efter. Tack kompis, men jag försöker göra mitt bästa med att ta igen det jag har missat ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0