Äntligen fredag

Äntligen fredag!

Ah, vad skönt att det äntligen är helg. Jag som har varit så trött de senste 4 veckor då vi har haft sammanslagning på förskolan. Blandade barn.. nya barn, vilket betyder nya namn på alla 7011 barnen. Nej, det är ta mig fan inte lätt alltså. Men det gick bra och vi(pedagoger)klarade oss. Så nu ska jag fan se till o njuta av helgen och bara va. Eller a nästa, har saker in planerat och de måste göras men efter det kan man alltid vila lite.

Jag/vi säger hej då till Svartbäcken och hej igen till brandbergen för på måndag får man träffa alla barn och pedagoger som har varit på sem.
Nog om det, det är fredag idag och jag ska bara njuta av den här kvällen. Lite vin, annat gott och lite film på de blir nog bra. Så mysigt.. Skål på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0