Back to life, back to reality

Just fan, har totalt glömt bort att meddela att I'm back.. BACK TO LIFE, BACK TO REALITY!

London va SUPER NICE.. Vilket betyder att jag måste åka dit ännu en gång och då ska jag fan va först i kön till Madame Tussauds. Vi planerade på att åka in och kolla på alla vax dockor i måndags men så blev det icke. KÖN var alldeles för lååååååååång och det hade vi inte ork eller tid med. Så det får helt enkelt bli nästa gång :)
Nu är det back to work som gäller efter min lilla semester och hur kul var de inte att få träffa mina kära små barn på jobbet. Gulle gull.

En till sak, äntligen efter all den här väntan så har jag ÄNTLIGEN fått se de 3 första avsnitten av True Blood(säsong 3). Så som jag har väntat och nu är det bara att fortsätta se de andra avsnitten, can't wait. Men nu till en annan serie, Cougar Town :)

Bless



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0