Kunde inte låta bli

Ni vet väl att det är FREDAG IMORGON. WOOOP WOOOP..

Idag var jag inne på min(nästan)tredje dag utan att ha sprungit eller powerwalkat något. Efter min London resa har jag haft rätt ont i halsen vilken suger men min vän Mellan hittade jätte bra halstabletter som var så bra att jag var tvungen att köpa. NU låter de som om jag överdriver, men det är verkligen sant. Tabletterna är super duper bra, testa själva så får ni se :)
Men iaf, efter att ha lämnat mitt fina besök vid tåget så var de bara att dra ut och springa. BOOM sa de bara och där var jag, super taggad och super duktig.. Kunde verkligen inte låta bli att inte springa och sprang som aldrig förr. Haha, nej inte rikitgt men skönt som fan var det. Är lite orolig över halsen och hoppas verkligen inte att de blir sämre. ORKAR INTE. Nog om det, nu ska jag ta och sova lite eller vad säger du kompis? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0