Baka baka

Igår var jag på lagkväll i haninge och åt en massa gott och skrattade en hel del. Sen hem, skulle försöka hjälpa Vero att baka men som alla vet är jag ingen riktigt bak människa. Sen skulle degen jäsa en stund och så trött som jag var la jag mig för att vila ögonen och råkade somna. Vero väckte mig senare efter 1,5 timma, alltså runt 3AM. TOPPEN, jag missade hela grejen. Hon var alltså nästa klar med lussebullarna och saffransbullarna. Jag fick ingen chans att hjälpa stackarn men inte var det mitt fel heller, hon hade tydligen inte hört att jag sa till henne att säga till när degen jäst klar. Men goda som fan blev dom.. Hon är hur duktig som helst :)



Efter träningen så blev jag sugen på varm chocklad och frågade Vero ifall hon vill ha lite. Ehm, öhm. OK RA.. Så lät hon nästan. Hon vågar nog inte dricka det eftersom det är sojamjölk med O'boy.. men jag hällde upp lite och frågan är då ifall hon vågat smaka på den. Vad tror ni?? Ska smyga in i köket och se ifall hon druckit något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0