Grand tour en Coquimbo

Idag har vi akta runt lite i Coquimbo, ska ju forsoka hinna med och se sa mycket som mojligt innan jag aker :)
Jag lagger upp nagra bilder sa far ni se.. Juste, jag har fatt mail som jag inte oppnat an men fragan ar nar ska jag ta och vaga oppna/lasa mailet. Hmm.. Ar sa nyfiken :)


   

Klockan ar nagra minuter over 3 nu och imorgon ska man upp tidigt for att aka ivag igen och se annat. Ska ta och forsoka sova nu sa jag far nagra timmars somn iaf :)

Buenas noches CHILE och god natt Sverige



Later :)


Kommentarer
Postat av: Helena

hahah vad handlar det om tror du? eftersom du e så rädd för att öppna. Go for it! kommer ju inte bita dig i rumpan :P

2010-02-09 @ 13:03:58
Postat av: Nuudel

Jag älskar alla dina bilder! vill åka till chiile ;)

så när kommer du hem? vi får ses så får du berätta om hela resan som måste varit helt amazing! take care <3

2010-02-09 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0