Strict Diet

Trana. Ja tack, det ar precis vad jag skulle behova gora just nu. Att vara pa semester sa har lange kan vara sjukt farligt ibland. Speciellt nar det galler mig eftersom jag ar varldens gotte gris och borjar gilla COLA allt mera nu. INTE BRA FAN. Ibland langtar man hem till svergie bara for att fa sitt liv tillbaka.. gora det man brukar gora, rora pa sig mera och inte ata sa mycket god saker som man gora har ibland. Lask har ar sjukt billigt vilket ar javligt FARLIGT for min del eftersom det finns vart man an gar och vem man an gar till. 
 
Sa fr.o.m 10 mars far jag se till att ata som jag gjorde innan jag akte ner hit om nu inte minska mer pa allt :)
Uscha sager jag bara.. Men som Veronique sa, man ar ju pa sem och varfor inte bara njuta av all mat/frukt osv.


24 dagar kvar..
Stict diet, yes please. That`s what I need man :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0