Saknar..

Okej, kan borja med att saga att jag har det sjukt bra och trivs har i Chile. Har int fatt hemlangtan an utan saknar vissa saker/personer...

Saknar:

- Mi familia
- Cheer traningarna, med Eagles, Cats, Jags/Racoons och FABESTO <3
- Jobbet, med alla sota sma barnen pa dagis.
- Dise, Ludde, Mellis, Hälen, Mikaela, C, M.. and so on and so on :)
- Helgerna.. da jag far hanga med Teddan, ga langa promenader och leka i lekparken
- Kossorna som jag lamnade en suecia.. HAHA
- O sen.. Ja, ni vet :P


Tiden gar fort och Veronique/Sanches har lamnat mig.. Nerra, dom kommer tillbax nasta vecka. Jag raknar dagarna flickor.

Sen sa hoppas jag att mina tjejer(cats) har skott sig bra pa traningarna. Jag hoppas att ni lyssnar pa Melissa och Mikaela nu nar Helena inte ar dar. Men ni far int glomma att ni ska skota er med Helena ocksa. OKEJ
Hall mig uppdaterad, gracias


Later




Kommentarer
Postat av: Denise

Nilda jag saknar dig massor oxa! Du ska bara veta vad som har hant, skickar ett mail med det pa fejjan! Galna grejer!!! Vi har planerat nasta resa och du ska med!!

2010-01-19 @ 14:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0