Sol, sol och mera sol


Nu ar man hemma i Santiago igen och chillar som vanligt :)


Var borta i tva dagar men det rackte gott och val for mig, var ute mitt i ingestans dar mina gudforaldrar har hus. Fint och ensamt var det men inte sa ensamt som  jag trodde, min kare gudfar har 10 HUNDAR. Kan ni tanka er, 10 HUNDAR. Helt jakla sjukt men sota som bara den ar dom allt, jobbigt bara att man ar sa jakla allergisk mot palsdjur. Men men,  vad ska man gora :)
Det blev lite sol och bad for mig och gud sa skont det var, vattnet var kallt fran borjan men sen nar jag val var i sa ville jag inte ens komma upp. Har fatt farg overallt men mitt ansikte ar typ forfarande de samm som nar jag akte fran Sverige. ¿Que, que?




Denise, Madde och Helena, ¿hur har ni det? ¿Gick det bra att flyga?

Na val, imorgon far vi se ifall det blir lite shopping.. Hoppas, hoppas, hoppas att jag hittar nagot :)



Later


Kommentarer
Postat av: Denise

Vi har det sa jaaavla bra. Ar bakis som ett svin efter en helt galen kvall-natt!

Hur mar du?

2010-01-10 @ 09:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0