7 AM

Det är en ny dag och denna dag kallar vi för onsdag. Klockan är inte mer än sju och ska snart åka iväg. Kul att man vaknade med feta huvudvärken, verkligen Usch. Känns inte så där jätte roligt när jag fortfarande känner mig lite dålig efter gårdagen. Har verken kraft eller ork efter att ha fått i mig två små persikor vid sju igår kväll. Min kropp börjar säga ifrån och det är inge bra. För att orka med dagen får jag se till att få i mig mycket vatten och kanske lite blåbärs soppa.
Ne, nu måste jag rappa på så att jag inte missar bussen.. Blåbärssoppan here i come ;)




Föresten, ni har inte glömt bort att vi har EM genrep idag i Svb kl 19.30. Be there of else... Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0