En regnig dag!

Vilket tråk väder.. Vi som har haft hur fint väder som helst och nu kommer detta. Fan. Jag hann inte ens riktigt njuta av solen.

Det var nog en riktigt TUNG dag på jobbet idag, trodde verkligen jag skulle bryta ihop eller något. Vet inte om det var vi vuxna som var lite trötta och sega eller om det var något med barnen. Mycket skrik och gråt hit och dit, kändes som om stora barnen inte lyssnade alls. De flesta hade typ myror i brallan och kunde knappt sitta still på lunchen. Små barnen bara grät och grät. Visa grät av ingen anledning och ja det kändes lite jobbigt. Nilda råkade spilla mjölk vid matbordet och a, gissa om jag var i andra tankar. TYP AAA. Men barnen småttingarna tyckte det var jätte roligt och började skratta. Med andra ord så var det en väldigt seg och tråkig dag för barnen, speciellt för de små som fick vara inne hela dagen eftersom det SPÖ REGNADE ute. VI får hoppas på lite bättre väder imorgon :)

Kul att det började regna ännu mer när jag skulle hem. Blää. Kom hem dygn blöt men något gott fanns det hemma som väntade på mig :)
LAX PAJ.. MMMM va gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0