Solen tittar fram

Skönt att solen tittade fram idag..
Efter att ha ätit mellis med barnen så drog vi ut till det fina och varma vädret. Gud så skönt det var. Barnen sprang runt med kort ärmade tröjor, lekte lite med vatten och hade ett leende på läpparna. Jag hoppas verkligen att solen tittar fram fler gånger så att jag slipper gå runt och frysa på jobbet som en old ladie. Appropå old ladie så höll jag på att somna på jobbet idag(börjar jag blir gammal?). Jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, hur jävla märkligt är inte det. Om jag sover 8 timmar så vaknar jag med huvudvärk och är övertrött, sen om jag sover 4-5 så orkar jag typ vara vaken längre. Låter inte det konstigt? Min kropp behöver vila och om jag nu får mina 8 timmars sömn så betyder det att jag får gå runt och ha ont i huvudet hela morgonen. Nej tack, det orkar jag inte med. BANG PÅ DET.

Nå väl, efter jobbet fick jag med V till Farsta C. Vi han kolla runt lite bara men det räckte gott och väl. Jag skulle bara kolla och se ifall jag hittade en jacka som jag är ute efter men icke. Nej, istället fick jag med mig 4 plagg som jag igentligen inte skulle ha. TYPISKT :)
Var ute och sprang efter att ha fått i mig lite mat och får se ifall jag hinner/orkar springa imorgon bitti innan jobbet. Man kan alltid hoppas, men vi får se :)

Nu, krypa ner under täcket och försöka sova.

Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0