Sovmorgon och powerwalk

Sovmorgon blev det.. Hade igentligen tänk att gå ut ta en powerwalk imorse vid 8 tiden men icke. Mobil larmet gick på och jag var bara tvungen att stänga av och försöka sova lite till. Så det blev en sen frulle, havregryns gröt, soja mjölk med hemma gjord jordgubbs sylt på toppen. Mumms. När jag precis var påväg ut kom V och eftersom hon körde en bortamatch inatt tvingade jag på na att följa med på en powerwalk. Hon var inte riktigt sugen men hon hade inget att säga. På med skorna bara och efter 5 min var vi ute. 
1 timma senare var vi hemma, det var rätt skönt ute måste jag säga men tråkigt att solen inte är upp. Nu något lätt att äta sen städa lite och sist fixa sig inför middan ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0