Empanadas

Hur kommer det sig att Hanna som är i Usa äter empanadas och inte jag?
Jag som typ har hela min släkt här, iallafall från mamis sida och som kan allt om denna maträtt men inte fan blir det empanadas gjorda här inte.. Dåligt, mycket dåligt må jag säga. Såg att Hanna panna la upp en bild på den goda empanada och gissa om jag blev sugen. Va tror ni, klart som fan att jag blev det. Sist jag åt det var i Chile och det var väll för typ 3 månader sen om jag nu inte har räknat rätt. Jag gillar empanadas och empanadas gillar mig.. HAHA :)
Nog om mat, det är dax för Nils att krypa ner under täcket nu och försöka sova lite. Natti natti...




Kommentarer
Postat av: hanna

Haha nilda jaaaaag kan laga till dig :) jag har till och med lart mig!

2010-06-02 @ 16:54:02
URL: http://tiffanykingdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0