Behöver somn


Ända sen jag kom tillbaka ifrån Chile så trodde jag att jag skulle få mer sömn men ICKE. Jag har lagt mig alldeles för sent och det är inte alls bra. Måste komma in i mina gamla sov rutiner, måste börjar NU annars är det KNAAAAS. Måste meddela att jag fryser häcken av mig här hos mig, fy farao vad kallt det är här inne men en varm dusch hjälper en stund sen är det bara att krypa ner i sängen. Mmmm. Får nog ta en VARM dusch idag med innan det är dax att sova.

Imorgon blir det min första träning med min pyttesmå tjejer(Racoons/Jags) ska blir roligt och se vad dom har lärt sig under den tiden jag har varit borta och sen se hur många nya som har börjat. Senare på dagen ska jag hänga med den sötaste lill killen ever. Kristina, man kan säga att: He stole my heart. Han och jag brukar hänga lite då och då under helgerna, så imorgon är det dax.

Är inte ett DUGG TRÖTT och är istället SUPER PIGG. What to do man?
I have to sleep...



Later bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0