Jippi..

.. nu är Veronique äntligen hemma i kalla Sverige ;)
Hon kom hem för ca en 2-3 timmar sen och måste säga att det känns skönt att ha henne här igen. En vecka utan henne kändes tomt, tro det eller ej men så var de. Hon frågade på en gång om hon fick låna datorn min och självklart fick hon det. Tanken var att vi skulle hem till hennes syster så fort dom kom hem men icke.. Vero pratade i hem telefonen och vägrade släppa taget.. Men vi hann förbi en snabbis :)

Att se på AI är alltid ett nöje, vissa är sjukt grymma och andra mindre bra och medans resten är ett STORT SKÄMT. Helt sinnersjukt att några verkligen tror att dom kan sjunga men när dom igentligen låter som en jag vet inte vad.. HEMSKT ATT SE/HÖRA. Visa har världens själv förtroende och dom tror verkligen att dom är The next American Idol. HAH..
Sen såg jag en jätte roligt grej, en tjej skrek.. I'm Americas next top model iställer för att skriva I'm the next American idol. HAHAHAHHAHAHA. Garvade som en tok.


(Jag och Veronica)

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0