La familia


Dagen började med en timmas träning med Issa och sen var det dax för mina mini peewees att ha träning. Snacka om att jag har missat många träningar den här terminen, känner knappt hälften av laget typ. Hehe.. Men håller på att lära mig namnen, det går sakta men säkert ;)

Efter prac åkte jag raka väg hem till min mami men innan de mötte Veronique upp mig för och lämna några grejer. Eftersom jag hade så svårt att sova under natten så fick jag bara några timmars sömn vilket sög b****. Var så himla trött att jag var tvungen att vila ögonen lite under min 1-timmas lång tråkiga resa till S-tälje. Hade funderat på att ta en snabb siesta hos mami men icke för det blev aldrig av. Why, I don't know. Dagen har varit lite segt men samtidigt roligt, att hänga me la familia är alltid lika trevligt. Under kvällen började mina kära systra jiddra om att jag är mami favvo. NI SA VAD? Jag, mamis favvo? Va har ni fått detta ifrån?
Frågan är ifall dom skojar eller är helt allvarliga. Hur ska man kunna ta de på allvar när dom garvar åt de varje gång det tas upp. Hmm.. roliga systrar jag har ;)

Klockan tickar och nu är det nog dax för mig att sova.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0