Vänt på dygnet..


Japp, det är vad jag har gjort. Trodde nämligen att jag skulle slagga tidigt igår men icke, ëftersom jag lovade mig själv att vänta på Veronica & Co som kom hem sent igår. Jag somnade runt 5 på morgonen om jag ju minns rätt. Eller vad säger du Vero, vilken tid vare?
Nå väl, idag vaknade jag av att hem telefonen ringde och kollade hur mycket klockan var, jo den va bara nio då. NIO, shit tänkte jag och bestämde mig för att försöka somna om igen. Efter några timmars sömn vaknade jag runt 13 tiden. Hoppade genast in i duschen och nu är jag klar, ska iväg sen och träffa Helena. Om några timmar är det dax för träning, hoppas att alla katter kommer för nu är det inte många träningar kvar tjejer.

Vad ska man ta och äta idag? Hmm.. Me so HUNGRY.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0