Girls night out


Igår kväll var jag på middag med dom finaste tjejerna. Vi var på Fridays och vi hade bokat bord från 19.30 och YES jag kom en timma sen. HAHA. Jag vet att jag har svårt att passa tider ibland men denna gång var det inte mitt fel, skyller på någon annan. Efter att ha ätit en god middag och pratat om ABSOLUT ALLT var det dax att dra vidare(förutom att Luuls bangade sista sekunden hehe). Men kul var det iaf, förutom att jag nog har blivit lite väl gammal för detta. Man orkar liksom inte dansa hela natten lång längre, vad har hänt med mig :P ?
Under kvällen/natten så dök typ halva laget upp, HAHA. KUL. Vi hade lika gärna kunnat haft träningen där på ställe ;) Nerra, skoja bara.
Hade en jätte trevlig kväll med er tjejer och som jag sa till dig Melissa, I need this this :)
När jag väl hade kommit hem så trodde jag att jag skulle decka på en gång, men ICKE.. det tog ett tag tills jag decka men men..


Vad gör man en lördagskväll om inte kollar på film med morötter och dipp. Hur gott är inte det.. MUMMA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0