Kan det bli bättre


Jag började dagen med att städa lite, sen ut och springa för det behöver jag just nu. Imorgon får jag nog ta och springa tidigt på morgonen vid 6 tiden kanske eller vi får se. Ska inte lova något.. haha.

Nu går vi vidare.. Måste bara säga att allting bara rullar på just nu och jag har nog aldrig mått så här bra förut eller har jag? HAHA. 
Nu kanske jag får det att låta som om mitt liv är perfekt men så är det inte för visst har man sina dåliga stunder men palla vara en whiny bitch som klaga om allt och att man aldrig är nöjd med något. Nej nej, vem orkar vara bitter hela jävla tiden.. Va? INTE JAG IALLAFALL :)

Hey, I know I can be a bitch some times but I love my life and I just love being me right now . BAAAM :)


Kommentarer
Postat av: Melissa

Haha, det är rätt! DO YOU!

2010-05-20 @ 14:54:21
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Nilda

:)

2010-05-20 @ 23:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0