Piss väder


Lördag morgon börjar som vanligt.. Issa tränade innan mini pee wees sen efter träningen med tjejerna var det dax att åka iväg och hämta lillen. När jag var påväg dit började det regna lite och så dum som jag var hade jag min converse på mig och inget paraply heller. Hur skulle detta gå tänkte jag men det fixade sig. Fick låna ett paraply av lillens mamma, tack K. När vi jag och lillen väl kom iväg så började de regna ännu mer och var tvungen att ta fram paraplyt och tänkte.. Hur ska detta gå.. hmm. Jag ska kunna styra den nya vagnen som han har nu med ena handen och hålla paraplyt med den andra. Jo ra, de gick väl så där.. varje gång jag skulle svänga åt något håll fick jag ta lite hjälp av armbågen och det gick helt OK :)
Vi hade det väldigt trevligt ute i regnet och såg hur glad han blev när han fick syn på alla dessa vattenpölar som fanns runt omkring oss. Ni skulle ha sett hur han plaskade runt i vattenpölarna(med ballongen i handen)och jag kunde inte plaska med honom eftersom jag hade helt fel skor. Får ha bättre skor nästa gång så vi kan plaska i pölarna tillsammans.. Hehe.
Efter att ha lämnat lillen skulle jag ha åkt till bromma men så blev det inte, sorry for that. Men var för trött och plus att huvudvärken kom smugandes.. Usch. Hoppas verkligen på bättre väder imorgon iallafall när jag ska ha lillen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0