SM GUUUULD

SM - CHECK √
Isabell, 6:e plats - CHECK √ 
Eagles, SM GULD - CHECK √
FaBest, SM GULD + MVP - CHECK √
Ida, SM GULD - CHECK √ 

SM var i helgen och rubriken säger väl allt. SM helgen blir en helg som jag alltid kommer att minnas. I lördags tävlade Isabell ind jr och kom 6:a, hon gjorde verkligen sitt bästa och hon/vi är jätte nöjda med hennes prestation på mattan. Jätte bra jobbat Issa och jag är så stolt över dig tjejen :)

Söndag - Då var det dax för Ida, Fabest 5ive och Eagles att tävla. Japp, vi vann, vi gjorde det och vi köttade för så jävla bra är vi liksom. Fast det kanske ni redan visste, eller hur :)
Jätte bra jobbat älskade laget, Ida och mina älskade Fabestos. När ska det klicka för oss, var det någon som sa och jag måste säga att i söndags så KLICKADE DET REJÄLT FÖR OSS Fabest eller vad tycker ni? ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0