Träning, mundiarré, promenad och annat


Nu är man hemma efter att ha tränat mina söta tjejer.. Lite ändringa, nya positioner, byta platser osv men det blev stopp där ett tag men det gick ända helt okej. Kul att tjejerna typ hade mundiarré idag eller så blev dom lite nervös inför lite ändringar. HAHA, aja. Det gick iallafall bra :)

Efter träningen valde jag och V att promenera från Svb till maxi vilken var jätte skönt och tur hade vi med vädret för kallt var det inte. Nu är det inte alls långt kvar tills mina älskade väninnor kommer hem och det ska bli jätte roligt att få se dom igen. Det har ju tots allt gått typ ett halv år sen vi sågs sist. Jag åkter till Chile i december och dom åkte sen i januari. LONG TIME NO SEE.. Men snart ses vi igen, väldigt snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0