Kvälls mys idag igen

Var upp vid 6.00 imorse och ville genast lägga mig i den varma sängen igen men icke. Kl 8 skulle jag vara hemma hos lillen och hämta honom. Så då var det bara att fixa sig inför det.
Sockor + gummistövlarna var på, vinter jackan(även fast jag tycker att det e lite tidigt :P ), vantar och halsduk. Var så redo för den tre timmars långa promenaden med lillen och jag frös inte denna som tur var. Bra va..

Ikea besök efter små tjejernas träning idag gick väl si så där. Får ta och åka dit en annan dag och byta ut varan. ORKAR INTE och frågan är när fan ska jag hinna dit?!

NU är det dags för en snabb siesta sen iväg för lite lördagsmys :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0