Magsjuk

Vilken hemsk helg..

Orka vara magsjuk.. är man det så kan jag inte jobba, träna eller göra ngt annat. Har varit säng liggandes i snart fyra hela dagar och jag blir tokig av det. Vet inte ens hur jag ska ligga längre, sidan, på magen eller på rygg. A ni det är fan inte lätt.
I fredags åkte Vero in till stan för att äta middag med sina vänner och vid tolv på natten så hör jag hur någon smäller igen en dörr och börjar låt. Vet inte exakt vad hon sa men hon hade tydligen jätte ont i magen och mådde hur dåligt som helst. Hon hade nämligen kräkts ända från stan ända hem till oss, trevligt trevligt. Hon lämnade lite små spår efter sig från tåg stationen. Så nu är man hemma och tycker synd om sig själv för att jag inte kunde gå på mitt härliga spinnings pass igår, idag och att jag inte kan träna med örnarna.

Nu är det dags för söndagsmys och jag ska försöka få i mig så mycket magen orkar. Vi får se hur länge det håller..
Tackar gudarna för att det finns BLÅBÄRS SOPPA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0