Kisse misse

Hörrni.. min kollega berättade nyss att hon har fått en ny familjemedlem, en hårig lite grej och jag dog så fort jag såg bilden. Jag har lite svårt med pälsdjur men det är för att jag är allergisk och undviker helst att klappa och sånt där. HAH. Men nog om mig för det här inlägger handlar om lilla kissen, så nu langar jag upp en bild på katten så får ni se själva att jag inte överdriver. Eller ah, vad vet jag om katter igentligen men jag tycker den är jätte fin. Bra val där Stephanie :)




Kommentarer
Postat av: Karolina

Nej va fiiin!

2010-10-03 @ 23:02:37
URL: http://karoliiinas.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Åhhhhh min misse=) namnförslag får gärna ges!

2010-10-03 @ 23:13:09
Postat av: Tony

Spephanie; du måste ju döpa den till two-face såklart!! ;)

2010-10-11 @ 13:04:31
Postat av: N

two face va.. Haha

2010-10-11 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0