Byt till 3:an

Tittar ni på samma tv-program som jag gör just nu om inte så byt genast till 3:an där ser ni Kvinnors hemliga liv.

Det här är första avsnittet och det handlar om överviktiga kvinnor, lite kortfattat: Om några amerikanska kvinnor som gått från extrem övervikt till att helt byta livsstil och komma i toppform. En av kvinnorna driver nu ett framgångsrikt gym medan en annan är professionell burleskdansös och pinuppa. Möt annorlunda kvinnor som tänjer gränser, provocerar eller inspirerar.

Att bli så där stor är min största rädsla och jag hoppas att jag aldrig blir så där stor. Jag har iförsig varit stor, det var en gång i tiden och jag vägrar se ut så där igen. NEJ TACK.
Jag som verkligen älskar mat måste börja tänka på vad jag äter, fast det gör jag redan iförsig. Sen är jag igång hela tiden eftersom jag håller på med cheerleading och nu har man börjat träna på gym. Det är fan hur nice som helst och jag förstår inte vad som har hindrat mig från att tränat på gym tidigare. Eller jo jag vet, att träna cheer tisd-sönd varje vecka så fanns det inte så mycket fritid kände jag då. Men det är klart att det finns tid, man får se till att anstränga sig lite och nu har jag måndagar, onsdagar innan cheer träningen, fredagar och helgen att välja på. Så TID för gym finns det ju alltid mina vänner :)

Bananen och ingefära drickan mot väntar(usch).. Det sägs att ingefära ska vara bra när man har ont i halsen. Får se ifall det hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0