Samtal, gastroskopi och smärta

Jag väntade på ett telefon samtal hela långa dagen igår.. Varje gång de ringde så var det någon annan. FAN.
Men idag ni, då fick jag äntligen det efter längtande samtalet. Dr N ringde för att informera mig om hur blodprovet såg ut och ja ni, han hittade inget där så nu ska jag vidare till en annan läkare och få uppleva GASTROSKOPI IGEN. Men denna gång ska jag fan sövas, tänker inte ligga där helt panikslagen när de för in slangen via munnen och ända ner till magsäcken, magstrupen och tolvfingertarmen. Kan fortfarande inte förstår att jag bara fick lokalbedövning sist jag gjorde en undersökning och det var så inte OK. PANIK!
Sist hittade dom ett bråck och nästa gång får vi se ifall dom hittar annat. Vem vet vad som har skett under ett år typ men det får vi se när jag väl är där. Jag nöjer mig med bråcket för bara det är jobbigt nog. BLÄ.

Magsmärta idag igen. Det är så inte OKEJ att ha så pass ont att det nästan fick mig att skrika och nej, ja skrek inte eftersom ja var på jobbet då det hände. Smärtan kommer och går, vad gör man åt smärtan igentligen. Vill inte ta några värk tabletter för det kan göra så att allt blir värre och det vill jag inte.
Jag får helt enkelt vänta tills nästa läkartid.. Ge mig datum, tid och plats. PRONTO :)

NU försöka sova lite för imorgon kommer det att bli en låååång dag på jobbet. Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0