Trött och aj aj

Det är onsdag idag vilket betyder att det blev en tidig dag eftersom jag har öppning då på jobbet. Vid 4.30 var jag så trött eftersom jag knappt kunde somna inatt och när klockan väl ringde så stängde jag av och sov i 20 min till. Hur jäkla skönt som helst.
Efter jobbet var det bara att åka raka vägen hem för att ta en power nap innan träningen och ja ni, det blev ingen lång nap eftersom jag hade världen magvärk. Blää. Vad är det som pågår i min magen igentligen? Hmm.. man börjar ju undra eftersom läkarna säger att jag är helt FRISK och prover inte visar något. 
Efter min mega korta nap var det bara att stanna hemma från träningen. Vilket inte alls var roligt, jag som var super taggad att få träffa laget igen. Men får vänta tills på söndag..

Så idag har jag alltså spenderat hela e.m hemma, legat i sängen i fosterställning och bara hoppats på att smärtan ska gå över plus den där illamående känslan som brukar dyka upp ibland. USCH OCH DUBBEL USCH.
Har lovat mig själv att jag måste boka läkartid imorgon och ta tag i det här. För jag är typiskt en sån person som inte gillar läkaren eller inte litar på dom rättare sagt, plus att jag aldrig tar min hälsa på allvar vilket inte är så bra. MEN NU hoppas jag verkligen att jag hittar en bra läkare som tar mig på allvar.. Det vore ju något :)
SÄNGEN KALLA MINA VÄNNER.. Natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0