En kväll med tjejerna!

Nu har det gått tre LÅNGA dagar som jag har varit sjuk och endast spenderat min tid hos mig. USCH. Jag har syndat de tre dagarna med lite godis och cola zero. Det har jag gjort bara för att jag har varit sjuk och tyckt synd om mig själv. HAH.
Idag blev det ett spinningspass som var hur galet som helst, kvinnan var helt galen och sånt gillar ju jag. Snacka om att hon körde hårt med oss, men jag klagar inte för det var så värt det. Men fan om jag blir ännu sjukare. ORKAR INTE.

Nej nu är det snart dags att dra hem till Hämäläinen för lite middag, girl talk och bara umgås helt enkelt. Mysigt va. Det lär nog inte blir thai för min del utan sushi så som det ser ut just nu. A men vi får se, nu på med kläderna och sen iväg mot handen.

Chaooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0