LUNES

Helgen typ bara flög förbi kändes det som men imorgon är det tisdag och då är det 3-4 dagar kvar tills helgen. TOPPEN.

Idag var man tillbaka på jobbet och då var det bara att tuta och köra. Måndagar är nog inte min favvo dag eftersom jag jobbar 9-17.30 och jag är inte så förtjust att jobba så sent. HAH. Men men, det är så det är just nu och det är väl bara att gilla läget.
Efter jobbet var det bara att åka raka vägen till gymmet för ett härligt pass. Efter det var jag så trött att jag bara vill hem. Väl hemma så väntade en god middag, fyllda ugnsbakade zucchini med ris och det var hur gott som helst. Nu ska jag fixa en stor kopp riktigt varmt te med vanilj sojamjölk och hoppa in i sängen för att bli lite varm.

Buenas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0