Måste bli frisk..

Måste bli frisk och det är NUUUU..

Mådde så pass dåligt idag och trodde att jag skulle kräkas. De var nämligen under samligen med barnen då jag började känna mig lite illamående. Samtidigt som vi sjöng tillsammans så kändes det allt värre och visste inte vad jag skulle ta mig till. Skulle jag säga till min kollega att jag behövde gå ifrån eller skulle jag bara bita ihop och vänta tills det skulle gå över. Aa, jag stannade kvar och hoppades på att de skulle gå över. Men inte fan fick jag den känslan, utan för varje gång vi sjöng något annat så kändes som att det var påväg upp. Jag kunde nästan se det framför mig och det var fan ingen vacker syn. Men som tur var gick de över efter samligen och de tackar jag för. Efter lunchen var det raka vägen in till vilan och se till att barnen skulle sömna, sen dirr till personalrummet för lite rast. Fick i mig lite te och försökte vila lite för att få bort den otäcka känslar av illamående och ont i kroppen. Orkar inte var sjuk längre, det är bara några dagar kvar att jobba denna vecka sen kan jag vara sjuk över helgen men inte när man måste jobba. Just nu är det många som är sjuka och då måste jag jobba. I'm a fighter, OKEY :)

Nu kanske lite True blood om inte ännu mer sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0