Plättar till frulle

Japp, då var de morgon igen och jag mår lite bättre som tur är. Det gillas.
Vaknade vid 5 tiden och jag som börjar sent idag, så typisk men fick ligga kvar en timma och sen efter de var det bara att fixa frulle. Gissa då vad det blev till frulle, PLÄTTAR med sylt.
Så duktig var jag som orkade fixa det, visste inte om det skulle bli pannkakor eller plättar men plättar blev det.. Vet inte om det stämmer men jag tycker iallafall att det går snabbare med plättar :)
När jag var klar med plättarna var det bara att hoppa in i duschen och efter duschen fick jag njuta av frullen. MUMS vad gott!
Nu bara fixa det sista och sen är det bara att kila iväg till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0