What's up?

Talk to me.. que pasa?

Jag fattar inte vad fan jag håller på med och nu pratar jag alltså om sömnen. Efter Usa har sömnen inte varit sig lik, vaknar kl 2-3 på nätterna och är hur pigg som helst och några timmar efter så blir jag ju såklart sömnig men va fan. Orkar inte ha det så nu när min semester är slut och är tillbaka på jobbet. Det funkar ju fan inte men tur det att man kan vila lite med barnen när de har vila.
Nu har jag iaf varit vaken sen 22 eller 23 inatt och somnade vid 2 tiden och vaknade vid 5, snacka om att vara uppe med tuppen.
Nu ska ni få höra på något som ni nog inte vill höra men skyll er själva om ni läser. Det e lite mindre trevlig för vissa och visst, det kanske är lite äckligt men aja, jag har iallafall fått i mig ett rått ägg idag. Det var ett tag sen jag åt det och fråga mig inte varför jag fick för mig att äta de nu. Kanske blev sugen(a jag vet att det låter konsigt)HAHA. Men aja, de e iallafall i magen nu :)

Nu fixa sig så att man kommer iväg till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0