Glad alla hjärtans dag

De är alla hjärtans dag idag.. Gud så mysigt. Eller? :)
Dagen började helt ok, vaknade vid 5 tiden och var hur pigg som helst men valde att ligga kvar en halv timma. Sen var det bara att fixa sig och hann t.o.m att ta en kopp te. Yaay.
Bussen min var några minuter sen, men det gjorde inget. När jag väl kliver av i handen så längtade jag efter att få kliva på bussen(eftersom det var bajs kallt)som skulle komma i vilken minut som helst. Dream on Nilda, dream on. Det är bara att börja frysa. Buss jäveln kom inte 36 och inte fan kom den 52 utan den kom en halvtimma senare vid 07.07. Vänta, stopp. VA FAN. Jag började 07.00 och jag kom alltså försent till jobbet. HELVETE, jävla buss jävel.

Men senare under dagen fick jag ett trevlig glad alla hjärtans dag sms. Hur trevlig är inte det liksom och då blev min dag genast mkt bättre :)

Kvällens bio planer blev inte riktigt som jag hade tänkt. Jag var tvungen att ställa in pga ja, personliga själ men ni som känner mig vet nog vad jag menar. Mitt liv är ju fan inte enkelt om man måste leva med detta öhm.. kan man ens säga att det är en sjukdom? Räknas det som en sjukdom? Hmm.. får kolla upp det. Men men. SÅ allt blev inställt för ikväll vilket suger. Jag bad min roomiet köpa lite gott till mig. SÅ nu ligga jag under täcket och tycka synd om mig själv och syndar med lite godis.

Men till er andra glada och friska, ha en trevlig och mysig kväll med vem det nu är ni har valt att tillbringa denna kväll med.
I'm out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0