KAOZ VÄDER

Är det KAOZ väder ute eller vad.. USCH säger jag bara. Det känns som att det bara snöar och fortsätter att snö som aldrig förr. Vad är detta för något?
Jag orkar inte med SNÖ och kyla. Detta är inte okej fan, inte alls. Plus att jag har lagt ner vinterjackan eller det gjorde jag iför sig för ett tag sen. Jag kör den där, JAG-VÄGRAR-HA-VINTERJACKA-PÅ-MIG-FÖR-DET-ÄR-INTE-SÅ-KALLT-UTE(fast det igentligen är det). Men jag hoppas bara att jag klarar mig och slipper frysa nu när jag ska iväg till jobbet. PÅ MED FLEECETRÖJAN säger jag bara..
Idag är det äntligen fredag och då får man vila upp sig speciellt nu när man börjar bli frisk. Det kanske blir lite fredagsmys för det vore trevligt. Aja, på med kläder och sen iväg till bussen. Men fan om den inte kommer i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0