Karolinska på torsdag..

Kom hem igår och gissa vad jag hittade..

Ett kuvert från KAROLINSKA. JAAA, äntligen säger jag bara. Efter alla dessa år som jag har försökt få en remiss till sjukan och nu har jag äntligen fått det och denna gång på RIKTIGT. Nu är det bara att hålla tummarna och se vad som händer.
Var och lämna blodprov innan jobbet och nu är det bara för mig att vänta tills på torsdag. Oftast brukar inte mina blodprov visa något men vi får se ifall det blir likadant denna gång.
Det kanske låter lite knasigt att säga att jag vill att dom ska hitta något eftersom jag inte vill leva så här i resten av mitt liv. Smärta hit och smärta dit. INTE OKEJ. Enligt dom läkaren som jag träffat förr mår jag prima ballerina men när jag bytte husläkare så kändes det som om han tog mig på allvar och förstod att detta inte är normalt.

Men som sagt, vi får se hur det blir med allt.
Nu ska man försöka sova lite efter denna smärtsamma dag och inte konstigt att jag har känt mig lite yr idag. USCH.


natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0