Sista helgen..

Sista helgen innan allt sätter igång..
På måndag är jag tillbaka i brandbergen och jobbar, på tisdag börjar träningarna och allt annat :)
Det är inte alls långt kvar till DM så nu är det bara att köööra och det ska bli super roligt.
Jag har nog sagt och nämnt ett hundra tals gånger att jag behöver MASSAGE och jag skojade inte. Men nästa vecka ska jag äntligen på spamys med mina vänner. Ska bli så skönt att äntligen få massage eftersom en viss person gått och blivit sjuk och inte kan massera mig just nu som jag blivit "lovad". HAHA.. Nej nu ska jag inte vara taskig. Är man sjuk så är man. Stackare.
Snart är det dags att ge sig iväg till svb och träffa Fabest för att träna lite inför tävlingen.. Taggad som fan :)
Later bitches



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0