25 år och 2 dagar

Idag är jag 25 år och 2 dagar gammal eller UNG är nog det rätta ordet ;)
HAHAHA..

Denna veckan har varit super fram tills idag..
Igår började jag packa väskan med träningskläder, party outfiten + party skorna och en massa andra små grejer som jag skulle ha med mig då jag inte skulle hinna hem emellan jobb och träningen. Ikväll ska man ju på middag och fira min födelsedag och då kan man fan inte vara sjuk. Måste göra allt jag kan för att bli bättre tills ikväll även om jag nu måste leva på bläbärs soppa eller så lite mat som möjligt.

Det börjar inatt då jag vaknade av magsmärtor, vilket inte är så där super bra tecken. Trodde att det skulle gå över men ICKE, då var det bara att meddela fort som attan att jag är sjuk eller a, döds sjuk är jag inte. Men mina kollegor vet precis vad jag menar och vet hur det blir ibland.
SÅ efter 5 tiden var det bara att lägga sig igen och försöka sova bort smärtan. Ligga i fosterställning brukar hjälpa(enligt mig)men det kanske är något som jag har fått för mig. Ett varmt bad eller varm dusch kan också vara bra. Men jag kunde inte somna om, det var helt omöjligt. Där låg jag efter några timmar i fosterställning, frös som aldrig förr, kände för att gråta av all smärta och kunde inte sluta tänkta på mina stackars kollegor som kanske får full barn grupp idag och får klara sig på två pedagoger. Jag kunde eller kan inte sluta tänka på dom och hmm.. Vad är det för ord jag letar efter. JO, ÅNGEST. Ångest att jag inte kunde ta mig till jobbet idag pga mina jäkla magsmärtor som jag trodde aldrig skulle ta slut. Men nu efter flera timmar så börjar det kännas bättre. Vågade precis få i mig en smörgås och lite te. JAG blev super glad för att jag har varit hungrig i flera timmar nu men samtidigt mått illa. Så nu fick jag liiite energi, eller?!
Aja, jag måste som sagt bli bättre till ikväll för det går inte att ställa in sin egen födelsedag kalas/middag. Vi ska till Bar Barcelona och ha det super mysigt. Så snälla, om alla gudarna som finns kan ta och hjälpa mig mig igenom denna dag eller ta bort denna magsmärta så vore det toppen. TACK!

Nu ska jag lägga mig ner och titta på Oprah :)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi klarade oss Nilda å vi vet att det kan hända<3

Men som jag sa du skulle ha lämnat godiset till mig=) Hoppas du hade en underbar kväll!!

2011-03-12 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0