Lätt hjärnskakning var de va?

Kul att man måste stanna hemma idag för jag får varken jobba eller träna. KUL GREJ, verkligen.

Efter att ha fått en smäll på käken efter en X-out basket som var på väg att bli mer än så fick jag en riktig HÅRD smäll. Det här är alltså inte första gången man får liknande smällar och lika hård. Det första jag gjorde var att trycka lite på käken och känna efter ifall den levde(vilket den alltid gör)sen tänderna. Inga problem någonstan och sen efter det fortsatte träningen som vanligt. Sen efter några timmar fick jag huvudvärk lite här och där men inget mer med det. Vaknade i måndags morgon och det kändes som jag fått själva slaget på huvudet men så var det ju inte. Jag åkte iväg till jobbet och hade lika ont i huvudet, blev illamående och yrsel. LÄSKIGT!

Aja, för att göra allt lite kortfattat så visade det sig att jag tydligen fick en LÄTT hjärnskakning vilket enligt mig inte alls låter så farligt. Men man ska iallafall vara hemma och vila, inge tv, dator eller något annat som kräver mycket koncentration. Så nu fuskar jag lite och använder datorn men så fort jag är klar här är det bort bort med datorn och tv. Det är helt omöjligt att vila utan att ens få titta på tv. Hur ska detta gå.. Hmm..?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0