Semester = Shopping och middag

Det bara skriker SEMESTER om mig!!!

Att det kan vara så himla skönt ibland att bara vara och chilla en hel vecka. Att det kan få en att må så jäkla bra, att kunna gå och lägga sig utan att behöva räkna hur många timmar det är kvar tills man ska upp igen och jobba och istället bara sova hur länge man vill. Att det kan vara så skööönt.

Igår blev det lite shopping med Mel och Emilie, senare var det raka vägen till Fridays för en trevlig middag. Dessa två tjejer är hur underbara som helst :)

Sen var det bara att sätta sig på tåget mot s-tälje för att hälsa på min syster och hennes barn. Trevlig, trevlig!

Dessa två saker fick följa med mig hem igår...

Väskan är inte i den färgen utan svart såklart. OCH efter många OM och MEN så bestämde jag mig för att köpa Shepherds skorna iallafall och jag är super nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0